czwartek, 5 stycznia 2017

Fakty o Charlie Lenehan

1. Charlie Joe Lenehan
2. Ur. 27 października 1998 r. w Bristolu
3. Przeprowadził się do Bournemouth
4. Mieszka z mamą Karen i młodszą siostrą Brooke
5. Jego mama jest kucharką w szkole, a tata biznesmenem
6. Rodzice rozwiedli się jak był mały :(
7. Nie lubi rozmawiać o swoim ojcu
8. Razem z kolegami założył zespół gdzie Charlie był wokalistą :)
9. Nie miał dziewczyny
10. Wykonał Ice Bucket Challenge
11. Na urodziny dostał 2 jaszczurki *.*
12. To on napisał do Leo z zapytaniem o duet :D
13. Jest tym poważniejszym
14. W 2014 r. miał wypadek :(
15. Uwielbia marsy (batony)
16. Lubi robić sobie zdjęcia z fankami
17. Nosi dużo bransoletek
18. Nie lubi rozmawiać o swoich przeżyciach :'(
19. Podobało mu się w Irlandii, ale uważa, ze lepiej było w Wielkiej Brytanii :3
20. Jest leworęczny
21. Zawsze żegna się z fanami na portalach społecznościowych
22. Lubi grać w piłkę nożną *.*
23. Jest nieśmiały przy dziewczynach
24. Z 1D lubi najbardziej Naill'a
25. Gra na gitarze
26. Ubiera sie w TopMan'ie
27. Uwielbia pizze *.*
28. Nie lubi mundurków :p
29. Często do ubioru zakłada bluzę *.*
30. Był w porannym programie "This Morning" :)
31. Oprócz Leo ma innych przyjaciół
32. Ma ok.175 cm
33. Śpi z sześcioma poduszkami :p
34. Ma iphona 5s złotego
35. Lubi minionki :)
36. Lubi grać na x-boxie :)
37. Nie lubi swoich dołeczków :/
38. Nie lubi swoich uszu, ponieważ mu odstają :/
39. Ma niebieskie oczy *.*
40. Kocha tańczyć na scenie
41. Dostał zegarek na święta
42. Jego ulubioną piosenką jest "Steal my girl" 1D
43. Lubi jak dziewczyna ma niebieskie oczy
44. Lubi burzę :)
45. Nigdy się nie całował
46. Uwielbia jeść w Nandos :3
47. Inspiracją Charliego jest Bruno Mars :D
48. Uwielbia robić głupie miny do zdjęć
49. Siostra Charliego chce rapować:3
50. Lubi gorącą czekoladę
51. Cały czas żuje gumę, również gdy się denerwuje :)
52. Ma 1 plakat minionka w pokoju
53. Zajęli 3 miejsce w BGT :)
54. Podpisali kontrakt z wytwórnią Syco Music

14 komentarzy:

  1. Słyszałam coś nieco o nim, ale nigdy nie interesowałam się nim aż tak. Dzięki za przybliżenie jego życia :) http://czekolada23.blogspot.com/?m=1 ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawe, zdziwiłam się , że nie miał nigdy dziewczyny :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego chłopaka, ale fajnie, że masz idola !! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej osoby, ale czytając fakty wydaje się być ciekawym chłopakiem! :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe fakty :) Wsześniej o niczym nie wiedziałam.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie przepadam za ich muzyką, jednak niektóre fakty pasują też do mnie ;) Fajnie byłoby go poznać w rzeczywistości, skoro tyle rzeczy mamy wspólnych.
    http://hellokitycool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe fakty :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem kim on jest, ale podziwiam, że tak wiele o nim wiesz :D Fajnie mieć swojego idola :)
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze wysłać Tw blog mojej przyjaciółce ponieważ ona bardzo ich kocha. Nawet była juz na ich koncercie. Uwielbia ich i chce pojechać na jeszcze jeden koncert

    OdpowiedzUsuń